Re: Uszkodzenie procesora

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 13:56:55 MET DST

Piotr Stefańczyk napisał(a):
> Jak mam włożoną tylko jedną kość to jak na razie działa ok.

Tutaj szukaj przyczyny. Zrób na każdym poszczególnym module pamięci
kilkugodzinny test programem Memtest.
Jeśli to nie pomoże to równie dobrze winę może ponosić jeden z
najważniejszych podzespołów komputera PC, jakim jest zasilacz. Nie
napisałeś jaki jest u Ciebie.
Dodatkowo obejrzyj jeszcze płytę główną, czy wszystkie kondensatory są w
porządku. Tak, wiem że to nowy sprzęt, ale różne rzeczy się potrafią
dziać z elektroniką, szczególnie gdy się okaże, że korzystasz z
kiepskiego PSU.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: