Re: LG

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 10:53:19 MET DST

MadMan napisał(a):

> No właśnie siostrze kupiłem coś w stylu 52x32x52x i chodzi ładnie.
> Kumpel ma od jakichś 3 lat inny model i używa jako czytnika też i jest
> OK. A mój czytnik DVD LG padł po roku i 1 dniu, czyli dokładnie po
> zakończeniu gwarancji. Może kiedyś jeszcze sprawdzę czy mu się
> odmieniło...

Może jakiś z technologią ADAWT (Auto Destruction After Warrancy Time)?. :P
Hmm... Ja czytnika DVD tej firmy używam na codzień już od dłuższego
czasu (kupiłem zaraz po zakupie LiteOna SOHW-812S nie chcąc go obciążać
czytaniem) i sprawuje się bardzo dobrze, niekiedy tylko do odzysku
danych z uszkodzonych płytek trzeba użyć nagrywarki z lepsza korekcją
błędów, z dobrymi płytkami nie ma problemów. No i wielka zaleta - czyta
nawet DVD-RAM. :)

# /George Orwell - Rok 1984/