Padła dźwiękówka - na co wymienić ?

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 22:32:44 MET DST

Witam...
Coś ostatnio mam często problem z padającym sprzętem.
Ale tym razem chodzi o komputer brata. Była sobie na nim prosta karta
dźwiekowa zintegrowana (w mostku Via). I zasadniczo do obsługi równie
prostego zestawu głośniczków Creative SBS 350 wystarczała. Ale dziś jak na
złość padł jeden kanał.

Chcę ją zastąpić, tylko nie wiem czym:

Yamaha YMF-724
SoundBlaster 128

Zastowowania absolutnie "prymitywne", czyli mp3 i skype. Jednak momo
wszystko chciałbym usłyszeć poprawę jakości dźwięu względem poprzedniej
karty. Będę szukał na 'alledrogo'.

Co wybrać?

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?