Re: 7600gs

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 22:23:50 MET DST

modman wrote:

>Czy warto wziąść tą karte ??
>http://www.allegro.pl/item124885070_galaxy_7600gs_256_mb_128_bit_gddr3
>_1_2_ns_zalman_.html to nie jest ta okrojona wersja , i czy za tą
>cene warto , no bo droższa o 100zł od 7300gt , i nie mówcie bym brał

Tą kartę brać warto, ale nie wiem czy warto u tego użytkownika.
Poczekałbym aż dostanie kilka (kilkanaście) pozytywów za sprzedany
sprzęt komputerowy. W tej chwili to konto praktycznie nie ma historii i
dziwne jest, że sklep komputerowy wcześniej kupował kartę WiFi na
aukcji.

--
#Łukasz Ledóchowski
#GG: 503647 lukled@tlen.pl