Re: LCD dla osoby z kiepskim wzrokiem.

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 08:45:32 MET DST

> Jezeli myslisz o Samsungu to bierz 193p+, wlasnie przesiadlem sie
> z 17 CRT, rewelacja, a sterowanie softwarowe jeszcze lepsze :)

Faktycznie fajny - kwestia, czy aż taki wypas mi jest potrzebny?
Wiesz - nie śpię na pieniądzach :-)
Mam na modernizację kompa (jeszcze z Socket A)
+ ten monitor tylko 3k...

Niemniej - dzięki za pomoc - zawsze można spróbować wykombinować
parę stówek więcej i kupić coś lepszego :-))

Pozdrawiam:
Pajchiwo