Re: 3 karty sieciowe - juz odpadlem [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 21:43:20 MET DST

On Sun, 28 May 2006 21:00:46 +0200, Jacek 'Szumak' Kotlarski
<lowcajeleni@oksywienet.org.pl> wrote:

dzieki za odpowiedz.

>Nie wiem, nie używam windowsów do takich celów,

a dlaczego nie?

>ale spróbuj włożyć te karty do serwera tak, by nie współdzieliły ze sobą przerwań - jeśli
>masz taką możliwość. Spotykałem się ze sprzętem sieciowym wrażliwym na
>tym punkcie.

kombinowalem z przerwaniami w BIOS, ale windows sam sobie to ustawia i
nie za bardzo da sie tu co zmienic. z tym, ze, jak pisalem uzywalem
chyba z 8 kart 100bit i dwoch 1Gb i zawsze zachowanie bylo dokladnie
takie samo. nie sadze, zeby wszystkie te karty byly wrazliwe na
dzielenie przerwan, tym bardziej, ze ten sam hardware chodzil
wczesniej na W2000srv. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.