Re: Serwer plików.

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_q2pl.org>
Data: Sun 28 May 2006 - 10:00:52 MET DST

> ja bym tu zwrocil uwage na kluczowe slowo >> MACIERZ << - w jaki
> sposob chcesz na dysku podlaczanym przez USB zrealizowac sobie
> ochrone danych systemem np. RAID1 ?

Odpowiedź jest bardzo prosta - potrzebuje oddzielnej jednostki, prawda? ;-)
Teraz sobie pomyślałem że dobrze by było, jakby dało się podpiąć więcej
dysków(ale do tego trzeba 'masywniejsza' plyte :/), bo tak powiedzmy 4 x 320
GB == 1,25 TB, a to już bardzo konkretna pojemność [-;
Cofam to co pisałem o zużyciu prądu, na coolerach i tak zaoszczędze montując
radiatory a skrzynka będzie stała w piwnicy(raczej dobre warunki).