Re: Kilka pytań o UPSy

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 09:08:44 MET DST

Użytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e5ac9b$40n$1@news.onet.pl...
> [...]

Wyjmij akumulatory, oddaj do utylizacji w punktach gdzie sprzedaja
akumulatory samochodowe, czasami tez a hipermarketach sa pojemniki na zuzyte
baterie/aku a same upsy wystaw na allegro albo wloz do nich nowe aku i ciesz
sie pelnosprawnymi upsami. Ja tak troche urzadzen przywrocilem do
swietnosci...

Moim zdaniem szkoda urzadzen, bo same w sobie az tak sie nie zuzywaja.
Drugie tyle jeszcze moga sluzyc w mniej strategicznych zastosowaniach.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl