Re: K7S5A i AC97

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 13:42:22 MET DST

Oto co Remek napisał:
> Ten wzmaniaczyk jest zrobiony przez
> Ciebie? Chodzi o jakiś schemacik, lub przynajmniej typ US.

Tak, sam zmontowałem. Scalak TA8119P plus 6 elektrolitów i 6
oporników. Schematu ci nie podam bo nie mam, ale podstawową aplikację
znajdziesz w necie bez problemu. Zasilany jest z bolca gniazda
dodatkowego słuchawki/mikrofon na dolnym brzegu płyty. Zmontowany na
kawałku laminatu uniwersalnego i zaopatrzony w kawałek dwurzędowej
listwy wtykowej pasującej do tego gniazda oraz natknięty na szpilki i
tak sie trzyma. Kabelki lecą do dwóch gniazdek typu minijack stereo
przykręconych do zaślepki otworu na fdd. Gniazda oczywiście do
słuchawek i do mikrofonu. Mam jedynie kłopot z cholernie niską
jakością tych gniazd. Strasznie dziadowskie, lepszych nie było,
niezbyt kontaktują.

--
Jacek