Instalacja Windowsa Xp na 250 GB dysku

Autor: <babis20_at_o2.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 00:18:35 MET DST

Witam wszystim i prosze was o pomoc... Dzsiaj kupilem sobie dysk
Samsunga 250 GB strasznie zadowolony ze wkoncu bede mial odpowiednia
ilosc wolnego miejca na dysku na wszystkie dokumenty itd... no ale nie
o tym mowa...

Mam wielki problem poniewaz pod dosem podczas instalacji widac dysk
jako 131 GB a nie 250 GB i przez to non stop podczas instalacji
Windowsa ciagle mi wyskakuje dosc znany niebieski ekram z bledem i
zrzucaniem pamieci na dysk... najlepsze jest to ze pod windowsem z
innego dysku widac cale 250 GB a podczas instalacji systemu juz nie...
Pomozcie mi bo nie wiem co mam robic... jak mam zainstalowac system na
dysku ktory jest obcinany podczas istalacji...

wersja biosa nie nalezy do starych a płyta głowna to Abit NF7... i
czy wogule jest jakis inny sposob (niz updatowanie biosa) na to aby dos
widzial moj dysk podczas instalacji windy takim jakim jest naprawde