Acer Aspire 3620 a bluetooth

Autor: erni <ernst0_at_op.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 12:00:12 MET DST

Witam

Kupiłem jakiś czas temu w promocji Electroworld tego laptopa no i wszystko
było pięknie do momentu gdy zachciałem podłączyć jakieś urządzonka
bluetooth. Walczyłem dziś całe przedpołudnie i nic! Nie działa przycisk na
przedniej ściance laptopa, zainstalowałem ponownie drivery i też nic! Mam
komórke oraz słuchaweczkę bluetooth które ze sobą pięknie współpracują więc
napewno obydwa posiadają sprawny ten interfejs. Włączałem w komórce tzw tryb
"publiczny" aby była widoczna przez każdy sprzęt i też nic - już mi ręce
opadają! Co z tym zrobić? Ma ktoś jakieś pomysły?

Pzdr
Erni