Jaki to trackball?

Autor: Marsjanin <05.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 21 May 2006 - 16:54:59 MET DST

                        Witam.

Czy ktoś znający się na rzeczy mógłby spojrzeć na aukcję:
https://ssl.allegro.pl/item103754134_trackball_stacjonarny_at.html
i powiedzieć mi jednoznacznie, czy ten trackball to niestety standard
Mouse Systems, czy może jest nadzieja, że będzie chodzić pod Windows
2000 lub XP? Od sprzedawcy niestety za wiele się nie dowiedziałem.
Proszę zwrócić uwagę na powiększone zdjęcie pudełka - napisy "XT/AT",
"386/486"... Jakby ta epoka (Mouse Systems), ale przecież to nie był
jedyny standard. Może jakaś strona producenta, lub inna dokumentacja?

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Skype :  marsjanin.tk
  Bądźcie Państwo zdrowi! (C) Mariusz Karliński