Re: Dysk IDE czy SATA?

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 12:18:47 MET DST

Szarlih wrote:

> chyba żadnych. niedawno podłączyłem nowego Caviara na SATA do jakiegoś
> badziewnego ASUSa z IDE i SATA, gdzie jako primary była Barracuda na IDE
> i wszystko ruszyło od razu, należało tylko wyłączyć tryb RAID dla SATA,
> bo był jako włączony ustawiony domyślnie. nawet fdisk go widział.

No to luzik.

To teraz zapytam. Czy pamieci:
Patriot DIMM 1024 MB (1GB) DDR2 400 MHz CL4
Sa hmmm, dobre?

Nie wiem co to to CL4... W 512 widze CL2.5 - i nigdy nie pamietam, czy
wiecej to lepiej, czy mniej to lepiej. Chce kupic 2 kosci po 1 GB. I
docelowo umiescic w jakiejs plycie. Nie bede tego podkrecal raczej. A o
Patriotach slyszalem dobre :)

Plyte byc moze zakupie MSI K8N Neo4-F -- ponoc ladna i stabilna, i w
miare cicha ;) Myslalem o DFI ale ani nie bede podkrecal ani nie cieszy
mnie glosny defaultowy bzykacz na chipsecie...

Zalezy mi glownie na stabilnosci niz na kreceniu.

Pozdr
hi

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m