Jednorazowe użycie WinImage

Autor: Sławek SWP <skasujdamspietrasiewiczusun_at_wp.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 10:46:49 MET DST

Potrzebuję zrobić CD bootowalny (DOS-Win98) z nietypowymi ustawieniami i
dołączonymi programami... Zrobiłem dyskietkę, która wykonuje wszystkie
potrzebne operacje.
Ściągnąłem program WinImage i DeepBurner, które teoretycznie powinny
utworzyć obraz dyskietki (*.ima) i nagrać go na CD. Nie mam możliwości
użycia Nero czy WinOnCd.
Niestety nie potrafię nagrać obrazu dyskietki na CD

Czy istnieje gdzieś na sieci opis po Polsku używania WinImage albo może jest
inny program za free lub shareware, który nagra na CD wszystko za jednym
zamachem.

Ekspert to człowiek, który przestał myśleć - on wie  :-)
http://www.popieramjow.pl/jow.php