Re: KINGSTON i realizacja "lifetime warranty"

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Fri 19 May 2006 - 22:21:45 MET DST
Message-ID: <e4l9co$qge$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Reksio napisał(a):
> Jak można wyegzekwować przyjecie uszkodzonych pamieci Kingstona, ktore
> posiadaja "wieczna gwarancje" ?
AFAIK lifetime warranty oznacza, że gwarancja obejmuje czas "życia"
produktu. Czyli jeżeli nie jest produkowana dana pamięć to można
zapomnieć o wymianie.
Pozdrawiam.

-- 
"Zawsze myślałem, że bliźniaki są rozsądniejsze. Tymczasem próba 
rozwiązania problemów Polski za pomocą zaostrzenia kodeksu karnego to, 
niestety, gry i zabawy małego Jasia: dajcie mi dużą pałkę, a wszystkich 
poustawiam." Stanisław Lem
Received on Fri May 19 22:25:04 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 19 May 2006 - 22:51:13 MET DST