Re: Jakiego laptopa wybrac...

Autor: Edtheduck <edtheduck_at_interia.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 11:38:27 MET DST

Dnia 18 May 2006 22:26:24 -0700, Monika napisał(a):

> W gre wchodzi tylko nowy, bo bedzie dofinansowany przez pracodawce. Tak
> czytam o tych laptopach i chyba oddam sprawe w rece jakiegos
> specjalisty ;-)
> Dziekuje ja pomoc.

Skoro laptop ma być do pracy, myślę, że pożądaną cechą jest jego trwałość.
Wybierz coś dobrej marki, która także oferuje sprawny serwis.
Polecam Della, IBMa (teraz Lenovo), może być także HP.

Tak jak kolega wyżej radził, zastanów się jaką matrycę wolisz.
Ważna jest wielkość w calach, oraz czy jest panoramiczna, czy też nie.
Jeśli zamierzasz wykorzystywać go mobilnie, wybierz jak najlżejszy.
Bardziej energooszczędne i pracujące dłużej na baterii są procesory Intel
Centrino, Core Duo, Core Solo, oraz AMD Turion.

Zobacz również jaką wybrany model ma klawiaturę, oraz touchpad czy też
track point. Ich ergonomia jest w codziennej pracy bardzo ważna. Dlatego
dobrze sprawdzić jak się sprawuje wybrany model przed zakupem.

pozdrawiam

--
Edteduck
"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"