Którego wybrac?

Autor: <k.szczesny_at_gmail.com>
Data: Thu 18 May 2006 - 14:16:44 MET DST

Witam

Jestem programista, sporo podrózuje /ale przewaznie intercity wiec
mam dostep do gniazdka z pradem/. Gram nie za czesto. Mialem w domu
b.dobrego kompa ale z racji pracy i podrózy go sprzedalem. Na
miejscu gdzie jestem przez wieksza czesc tygodnia mam wolne
lcd19".
Stoje przed dylematem, którego laptopa wybrac. Wybieram sposród
dwóch modeli:

- Asus A6JA-Q006
  konfiguracja:
http://www.mobilworld.pl/produkt/a6jaq006.php?2,1,11,,690

- Toshiba P100-217
  konfiguracja: http://www.mobilworld.pl/produkt/p100217.php

Asus ma wiecej ramu /który za 170zl moge do toshiby dokupic jak
cos.../ wiekszy dysk /mam dysk 40GB na usb... / i ciekawe dodatki
/torba (mam jedna ale i tak kupie plecak), myszke (nie uzywam, mam
trackballa), kamerke (to moze byc ciekawe) /. Nie ma coprawda
systemu, ale mam oryginalnego windowsa i moge na nim zainstalowac.

Toshiba ma lepszy procesor, wieksza matryce, numpad, pilot zdalnego
sterowania do windows MCE /mam licencje na virtual pc wiec na pewno
winxp moge tam zainstalowac zeby stawiac serwery/.

Czy ktos jest mi w stanie pomóc przy wyborze?
Bo ja mam kolejna nieprzespana noc ;)
Kupuje oczywiscie w sklepie, wiec bedzie gwarancja itp.

Pozdrawiam
Krystian