Re: Athlon x2 4200 v Pentium D 940

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 08:11:38 MET DST

> Athlon 64 X2 4200 2,2GHz czy Pentium D 940 3,2 GHz
>
> za i przeciw ?
>
> Rafik
>
> PS. ile watt one zżerają ? aha mało gram , głownie aplikacje biurowe i
> internet

Patrzylem wczoraj na wykresy wydajnosci CPU to po raz kolejny dochodze do
wniosku ze cokolwiek ponad ponad 500 za procesor zl to strata kasy.
Naprawde zalezy Ci zeby kompresja trwala 1:50 na zamiast 2:15 na B2500?
Oczywiscie w roznych benchmarkach wypada to roznie - najlepiej sam przejrzyj
na www.tomshardware.com
Masz sporo roznych testów CPU - a najbardziej polecam wykres wydajnosc/cena.

Ja sie wyleczylem z checi upgradu kompa :)

Maciek