Re: Hub USB czy dodatkowy kontroler na PCI?

Autor: Emenems <Emenems_at_pf.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 16:16:50 MET DST

Atlantis napisał(a):
> A taki dodatkowy kontroler na PCI nie obciąża procesora? To znaczy
> wszystkim zajmuje się układ na którym jest zbudowany?

Obciążyć proca to na pewno obciąży, ale nie tak bardzo, żebyś to spostrzegł

> Aha... Prędkość Hi-Speed liczy liczy się dla jednego gniazdka, pary czy
> całego kontrolera?

Źle mnie zrozumiałeś. W gniazdach na płycie głównej port USB pracuje w
trybie Hi-Speed (480 MB/s jeśli mnie pamięć nie myli). W portach huba
nie można ustawić trybu Hi-Speed bo port na płycię zostałby zapchany.
Więc aby wszystko działało prawidłowo używa się trybu Full-Speed (chyba
12MB/s, dla porównania USB 1.1 ma szybkość 11 MB/s)

--
Pozdrawiam,
  Emenems