Re: Znikajacy dysk SATA w Asus P5LD2

Autor: Jacek R <jr72_at_o2.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 09:47:56 MET DST

Krzysiek Z. napisał(a):

> Użytkownik "Jacek R" <jr72@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Jeżeli to zawsze ten sam kontroler, to chyba proste że to jego wina.
> Jeśli Ci tak bardzo potrzebne SATA nr.3 pozostaje tylko gwarancja,
> co w przypadku płyty głównej oznacza minimum 2 tyg bez kompa.
> Kiedyś oddałem płytę Gigabyte na gwarancji i serwis zwodził mnie 1,5
> miesiąca :( aż w końcu oddali kasę.
> Pozostaje mieć nadzieję, że ASUS ma lepszy serwis w Polsce.
>
> pozdrawiam
> Krzysiek

z rańca przepiąlem na Sata 4, obadam jak będzie
wysle ją na pewno ale nie teraz, na tym kompie obrabiam video wiec musi
dzialac, ale nosze sie z zamiarem dokupienia drugiego, wtedy wysle ten,
Ale paskudztwo swoja droga....
Czasem mysle ze chyba wolalem tradycyjne ATa, tasiemki byly
solidniejsze,a te sratatata jakies lipne, latwo sobie wypiąc nawet jak
sie cos podłącza w kompie, nie uważasz?

JAcek