Re: System na i-szym HDD a MBR na -gim MBR

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 09 May 2006 - 22:24:01 MET DST

Mirun ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Mam w komputerze 2 dyski twarde. Na HDD1 na pierwszym kontrolerze na jako
> primery ( pracuje z nagrywarką DVD na drugim kanale) i na drugim kontrolerze
> 2 HDD w kieszeni jako primery ( z napędem DVD. Na 2 kanale). Pliki systemu
> operacyjnego winXP leżą na 1-szym dysku, natomiast położenie systemy jest
> zapisane w MBR na tym drugim dysku, który jest w kieszeni wymiennej momencie

Prawdopodobnie rozchodzi Ci sie o umiekscowienie bootloader'a systemu.
Poprostu wyjmij 2 HDD z kieszeni i odpal w trybie DOS np program
MBRWork i skorzystaj z opcji 5 zapisu loadera do MBR dysku i tyle.
http://www.devhood.com/Tools/tool_details.aspx?tool_id=749
Potem ustaw bootowanie w BIOSie na 1 HDD i sprawa zalatwiona.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!