Re: Grafika: szybkie pytanie R. 9600PRO czy cos innego ?

Autor: sekunio <sekowskiWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 09:58:20 MET DST

> Ja siedzę na 9600 XT, niedawno upiększonym o radiatorki na pamiątkach
> i dociągnę chyba na nim do ustabilizowania sie Visty na rynku...

Witam,
niedawno właśnie kupiłem ATI 9600XT i zatanawiam się,że by coś z nim podziałać.
Jak radzisz podkręcić, do jakiego poziomu bezpiecznie - przy jakiej
temperaturce nie ma artefaktów i czy dużo daje założenie radiatorków na
pamiątki (3,3 ns Samsunga) - mam jeszcze 2 miesiące gwarancji i jaki jest koszt
założenia tych radiatorków.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam,
Piotrek S.