A8N-Sli - problem z netem

Autor: spox73 <spox73_at_o2.pl>
Data: Mon 08 May 2006 - 00:59:05 MET DST

odkąd stalem sie szczesliwym posiadaczem tej plyty mam problem z
siecia. Nie mam pojecia co jest. Objawy sa takie, ze wiele stron
wczytuje sie z bledami (krzaczki, rozjechane zdjecia itp.) O
sciagnieciu czegokolwiek nie mam mowy. bow pliki zawieraja bledy i nie
da rady ich uruchomic. I jeszcze taki numer - w stanie polaczenia mam
liczby na odwrot - to co przychodzi jest na wyslano, to co wychodzi na
odebrano. Sterowniki i te wszystkie glupoty poinstalowalem.
Co robic???