Pentium 4 (LGA 775) jest a co jeszcze do tego dobrać ?

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 23:43:47 MET DST

Witam

Akurat tak się stało że dostałem od znajomego w ramach pewnego rewanżu
procesor Pentium 4 3.0GHz model 630 64bit. Jednak jako posiadacz od dawna
procesorów AMD nie moge za bardzo dobrać odpowiednią płytę tak by była tania
(nie najtańsza), stabilna i obsługiwała karte graficzną na AGP, dyski ATA i
SERIAL ATA oraz pamięć DDR w Dualu (części które mam obecnie na platformie
AMD).
Może ktoś z szanownych użytkowników procesorów Intel Pentium 4 mógłby coś
doradzić, coś polecić ?
Ja narazie wybrałem model: Gigabyte GA-8IPE775-G Intel 865PE BOX, może ktos
by mi polecił coś innego w podobnej cenie i wyposażeniu.
Jeżeli chodzi o kase to planuje max. wydać 250-300 zł.

Dzieki wielkie za wszelkie sugestie i uwagi

Pozdrawiam
Raf