Re: Notebook FSC Amilo A1650G A3400+

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 08:22:37 MET DST

Dnia 2006-05-05 22:47:32, encja *dziuniek* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> nie wiem dlaczego wszyscy tak jada po tych siemensach...mam i nie
> narzekam.

No przecież gdzieś na świecie muszą być zadowoleni posiadacze F-S. Nawet
na grupie paru się kręci :)

> znam kilka osób które ma i tez sa ok. czuc i widac ze
> nie jest z najwyzszej pólki, ale za takia cene...zdecydowanie
> lepsze i bardziej niezawodne niz acery.tyle wam moi drodzy powiem.

Cóż, życie...
Acera też bym nikomu nie polecał...

> nie balbym sie brac tego siemensa,

Twardziel...;)

> jesli lubisz gierki- hp to lepsza grafa. jesli duzo piszesz- hp ma
> lepsza klawiature.
> jesli zajmujesz sie grafika albo lubisz ogladac filmy- wez
> siemensa. o niebo lepsza matryca.

Fakt, matryce w 6125 są raczej przeciętne...

A co do FS - w *każdym* którego miałem osobiście lub pod kontrolą (kilka
sztuk różnych modeli) coś padło. HP - osobiście 2 sztuki, pod kontrolą
ze 40 *nigdy* *nic* nie nawaliło. Serio. I bardzo dobrze, bo serwis HP
jest fatalny ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]