Re: Moc zasilacza - problemy

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Fri 05 May 2006 - 17:44:24 MET DST

Dnia Fri, 05 May 2006 00:01:22 +0200, Michal Bien napisał(a):

> I co pomoglo? Zmiana zasilacza czy postawienie systemu od zera?
Zmiana zasilacza na porzadny...

> Bo R8500 ma chyba podobna moc, albo i mniejsza niz GF256 - slyynny zabojca
> plyt glownych.
Raczej r8500 to zabojca zasilaczy i plyt ;)
Po wlozeniu 8500 (w zasadzie 9100) zwiechy nastepowaly przy duzych detalach
(w grach), pozniej musialem zmniejszac rozdzielczosc, na koncu zwiech
nastepowal po wlaczeniu trybu 3d, po zmianie powrotnej na gf256 ddr
dociaglem bez problemu tydzien do nowego zasilacza. Po zmianie zasilacza
zwiechy minely jak reka odjal, tyle ze wczoraj zauwazylem ze mi tego
chiefteca tez rozwalilo, jakos jeszcze dziala, ale parametry gorsze ma niz
niejeden noname, pewnie szybko padnie bo w srodku 3 kondensatory juz
rozwalone.

--
stopczyk