Re: czy 350W starczy?

Autor: Michał <pisz_at_na.berdyczow.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 19:18:37 MET DST

Michal Bien napisał(a):
          Chczesz wydac tyle forsy na sprzet, w szczegolnosci DulaCore
> a bedziesz oszczedzal 60 zl na zasilaczu? Nawet rodzina MC xxx ATX 2.0 poza
> modelem 300, 350 ma tez modele 400 i 500W, nie mowiac juz o zasilaczach z
> jeszcze wyzszej polki. Nie mowie ze ten Modecom jest zly - sam dla siebie
> go zamowilem, ale do duzo oszczedniejszego zestawu: nForce2U + AXP 1833,
> w przyszlosci moze ALI1695 + A64 3000+. Glowna zaleta jak dla mnie
> przemawiajaca za tym Modecomem, poza dobrym wentylowaniem czesci obudowy
> gdzie jest CPU, to rozdzielona linia 12V i "przyszlosciowe" wtyczki PCI-E
> oraz SATA. Jak na zasilacz za 100 zl niezle.

Heh, nie o to chodzi zebym oszczedzal, akurat w obudowie, ktora mi
pasuje jest taki egzemplarz. I pytalem na zasadzie czy wystarczy czy
warto zmienic na lepszy ;-). Ale juz sie dogadalem ze sprzedawca i wezme
mocniejszy.

> Acha: pamietaj ze zasialcz pracujacy na granicy swojej mocy ma mniejsza
> sprawnosc i bardzej sie grzeje, a co za ym idzie bardzej halasuje.

I dla mnie to sensowny argument, zestaw, ktory skladam ma byc jak
najcichszy. Dlatego poszedlem w dual core a nie w szybszy pojedynczy,
ktory sie bardziej grzeje i trzeba lepiej (glosniej) chlodzic.

Pozdrawiam
Michal