Re: Zmiana sprzetu a windows

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 00:34:28 MET DST

Dnia 2006-05-01 00:12:25, encja *rock_player* wymodziła przez port 119
co następuje:

> mam zamiar zadzwonic dzisiaj (ale watpie, ze bedzie czynne) albo we
> wtorek :)
> dam znac pózniej co powiedzieli

Możesz sobie darować, dzwoniłem do nich niedawno. Siadły mi kondensatory
w moim Epox'ie i chciałem wymienić mobo. Niestety, licencja OEM jest
"przywiązana" do płyty głównej.

Jeśli nie przeinstalowywałeś tego XPka za wiele razy, to może
automatyczna rejestracja produktu na nowej płycie się powiedzie. Nie
wiem jak to jest rozwiązane, więc nie będę filozofował, słyszałem tylko,
że Microsoft przewidział pewną "pulę" rejestracji na każdą licencję, i
czasami taka zamiana płyty "przechodzi".

Nie interesowałem się nigdy głębiej tym tematem, poza tym NTG...

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]