MBR

Autor: Notif <notification.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 21:20:07 MET

Hej, miałem ;( dwa dyski - master i slave (jak to bywa),
padł mi master, i problem w tym, że tam był linux i cały MBR oraz
GRUB, pozwalający na uruchomienie także windowsa XP, który znajdował się
na drugim dysku (slave, który przeżył). Czy da się jakoś zamieszać w MBR
tego ocalałego dysku, aby można było zabootować windowsa ??

pozdrawiam
Notif.

p.s. Podpowiedziano mi aby uruchomić Recovery Console XP i użyć FIXMBR
ale to nie działa :(