Re: jaki GPU lepszy?

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 09:59:29 MET

"Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> wrote in message
news:Xns976CE47C2F3D8mbien@127.0.0.1...

> Tia - "tuba" Komputronika AKA benchmark.pl profesjonalna jak zwykle.
> Nie neguje ze GF6200 ma nowoczesniejszy _TECHNICZNIE_ silnik [w koncu to
> znacznie mlodsza karta] ale:

ciach

nie kwestionuje wiekszosci Twoich zarzutow, tubami komputronika sa i inne
vortale... wiec nie ma co dywagowac - sklep komputronika jest w miare dobry
jesli chodzi o opis - jak kupowac to tylko po porownaniu cen w np skapcu...
Mysle ze przy takich kartach oprocz wydajnosci wazne sa rowneiz inne
feature'y - karty do 300zl nie beda nigdy demonami predkosci, ale moga duzo
dac jesli chodzi o inne sprawy, co do jakosci filtracji tekstur... no coz -
na pclabie jest dosc dobry artykul z ktorego wnioski mozna czerpac zgola
odmienne... ATi cos kombinuje z "optymalizacja" - udkoumentowane to jest
zrzutami ekanowymi... - artykul w miare wywazony.
Osobiscie bralbym NV 6200 ze wzgledu na nwoszy silnik, potencjalnie mniej
klopotow z hardware (sparzylem sie na 9100 - ktory w MSI BXMaster'ze nie
chcial chodzic - durny konflikt sprzetowy - dlaczego, nie wiem, wiedziec nie
chce, zeby go odpalic musialem wciagnac inna plyte...) Moim zdaniem i kalde
na nacisk na to moim - mimo ze produkty ATI na papierze moga wygladac lepiej
niz NV to produkty NV wydaja sie byc bardziej dopracowane jako produkt
calosciowy. Podejscie NV wydaje sie byc bardziej przejrzyste - moim zdaniem
NV ma chyba lepszy pomysl na biznes w grafice niz ATI. ot takie wrazenia...