Re: Głośny komputer

Autor: Tomek N. <tomeknie_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 14:02:45 MET

aidahow napisał(a):

> Po pierwsze to wywal boxowy wiatrak. JakÄ… masz temperature na
> procesorze?

Aktualnie 29ºC

> Poleciłbym Ci smiało wiatrak Pentagram QVC-100CU+, osobiście
> takiego używam i chodzi bardzo cicho - możesz go zwolnić do minimum a
> radiator i tak będziesz miał chłodny.

A jakiÅ› z tej listy?
http://www.balta.pl/szukaj.php3?g=21
Rozmawiałem w serwisie i powiedzieli, że mogą obejrzeć komputer w ramach
gwarancji, a jak chcę to mogą mi wymienić wentylator na taki, jaki mają
w ofercie.

U mnie 3000+ podkręcony do 3500+
> ma temp. około 35 stopni. Teraz prawdopodobnie kupiłbym sam radiator...
> W ogóle to rozkręć komputer i zobacz co Ci najbardziej brzęczy... bo tak
> to sobie można pogadać ;)

Najbardziej brzęczy wentylator od procesora. Poza tym w serwisie
powiedzieli mi, że to mało prawdopodobne, żeby tak szybko padł wiatrak
od zasilacza lub kart graficznej.