Re: jak karta muzyczna?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 10:45:36 MET

> niestety nie mam dostepu do "wspolczesnego" komputera ;)
> a z tym oprogramowaniem kiepsko, bo jest opoznienie (1-2 sekundowe),
> lub nieznalazlem odpowiedniej aplikacji

Hm... Znaczy - chodzi o obrobke sygnalu "w locie".
To troche zmienia postac rzeczy. :)

> potrzebuje cos, zeby sobie w domu pobrzdakac na gitarce - czyli chce
> wydac mniej, niz sa warte "kostki" (ok. 150pln), bo mi do niczego sie
> to wiecej nie przyda

No wiec tak. W tym zakresie cenowym mozesz dostac:

Live! (okolo 50,-) na pewno ma reverb ;) i kilka innych
predefiniowanych ustawien wynikajacych ze specki EAX'a.
Co wiecej - nie wiem. Ale z tego co czytam, to na
sterownikach KX-project mozna wyciagnac z niej znacznie
wiecej.

Cos na ukladzie Avenger (DSP Philipsa, czasem na Allegro
za okolo 100,-), powinno byc programowalne, poszukaj
recenzji na sieci.

Crystal CS2428 albo 2430, bardzo przyzwoite mozliwosci
za rozsadna cene (okolo 100,-). Mam Terrateca DMX Xfire.
W porownaniu do Live! dzwiek znacznie bardziej analityczny.
Slychac wiecej skladowych a niskie tony nie pchaja sie
na pierwszy plan.

Powyzej 100,- dostaniesz moze cos na VIA/ENVY ICENsemble
z drugiej reki oraz jakas ubozsza wersje Audigy.

Poza tym - czasem trafiaja sie na Allegro jakies starsze
karty na ukladach Yamahy. Kiedys widzialem XG-1000 za 100,-.
Widac sprzedajacy nie calkiem wiedzial z czym sie rozstaje... ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.