Re: czym nasmarowac szyne w HP DJ 690c?

Autor: NoRek <nie.podam_at_i.juz.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 21:42:17 MET

Atlantis wrote:
> Witam!!!
>
> Mam drukarkę HP DeskJet 690c i drobny problem - podczas koszyk z tuszami
> straszliwie hałasuje podczas drukowania, więc trzeba czymś nasmarować
> szynę najprawdopodobniej. Tylko czym, żeby nic nie zepsuć i gdzie to coś
> można kupić? ;)

Najpier pozadnie wyczysc ja sciereczka z denaturatem, a nasmarowac
mozesz zwyklym olejem maszynowym a jesli chcesz kupic cos bardziej
profesjonalnego to Luboil lub Vaseline. To sa srodki w sprayu
przeznaczone wlasnie do takich rzeczy, z tym ze po luboilu
czasami zaczyna to skrzypiec vaselinka jest znacznie lepsza :)
I nie nakladaj tego przesadnie duzo, na scierke lub chusteczke i
przejechac po prowadnicy.

--
__::NoRek::__