Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Tomasz Sz <tomek_sz-PLEASE-REMOVE-IT-_at_interia.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 20:13:40 MET

PSYLO napisał:

> To zależy od tego na czym masz zamiar odtwarzać sygnał generowany przez
> kartę - jakie głośniki?

Głośniki są również w planie. Myślałem o Inspire T5900 lub T6060 albo
Logitech X-530. Żadnych SoundWorks'ów.
Niestety jestem ograniczony budżetem i całość musi się zmieścić
maksymalnie w 600PLN.
Na MegaWorks mnie niestety w tej chwili nie stać :-(

> No i zastanów się jeszcze nad ewentualną opcją kupna najniższego modelu
> SoundBlaster X-Fi, jest jakieś 100zł droższy.

Nie przeskoczę tej kwoty w tej chwili :-(
Może coś więcej o samych kartach Audigy 4, tzn. czy to te same modele?
Czy ten DTS to jakaś wersja specjalna czy po prostu chwyt marketingowy w
nazwie?

--
Z pozdrowieniami,
Tomek