Re: Bluetooth w laptopie? Jak sprawdzić?

Autor: AkcentT <costamcostamcostam_at_op.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 16:29:03 MET

> szybko to wpisujac w googlu symbol notebooka i czytajac specyfikacje. ale
> jesli to za trudne to mysle, ze telefon do hp tez by mogl byc w miare
> szybki. ale jak to tez za trudne to powiem, ze nie ma bluetootha w tym
> zlomie i to juz bedzie chyba najlatwiej i najszybciej

Przepraszam, nie wyraziłem się dokładnie.
To, że na stronie HP informacja o wyposażeniu rtego modelu w BT jest to wiem
:) Nie wiem, jedynie jak fizycznie, na odległość, przekazać komuś instrukcje
jak ma sprawdzić konfigurację sprzętu. Szkopuł w tym, że od dłuższego czasu,
pomimo teoretycznie pomyślnej instalacji oprogramowania, komp nie może
nawiązać połączenia.

--
P.