Re: Temp. P4 a zastosowana pasta

Autor: <P_at_lmer>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 16:34:47 MET

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oj, nie ścieeeeeemniaj, teraz każdy szanujący się cooler nie trzeba
> do-polerowywać, a i tak 1 stopień to wszystko co można dostać za 5x
> większą
> cenę.

Podaj może przykłady takich "szanujących się" coolerów, których nie trzeba
"do-polerowywać", bo jedynymi jakie przychodza mi na myśli są te ze stajni
firmy SwifTech (tzw. ręczna robótka), choć i tutaj znaleźli się malkontenci,
których ich wykończenia nigdy nie określą mianem "miror coating". Ja uważam,
że coolery kosztujące powyżej 100 zł powinny mieć powierzchnie wypolerowaną
co najmniej, jak produkty przytoczonej marki.

Po Waszych opiniach to juz nie wiem czy taka polerka jest uzasadniona.
Niemniej kilka papierów sciernych o różnej gradacji i 15 min ręcznej robótki
(bo tyle mniej więcej czasu trzeba temu poświęcić) to nie jest jakoś
specjalnie kosztowny zabieg i bez względu na spodziewane wyniki można się
pobawić. Zatem tak tez uczynię.

Pozdrawiam