Re: Jaką nagrywarkę DVD kupić do kompa?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 14:34:19 MET

> A co do nośników CMC - to moim zdaniem są gorsze od MBIPG. Niestety nie
> sprawdzę tego dokładnie, bo mój NEC nie obsługuje raportowania PI/PIF.
> Jedyny test to test odczytu na DVD Toshiby - Mosery odczytują się
> szybciej i bez błędów.

Sorry, ale bez testów PIE/PIF, to Ci sie tylko może wydawać
że jakieś nośniki są lepsze czy mniej lepsze. Sam szybki i bezbłędny
odczyt mówi tylko tyle, że płytka nagrana jest w miarę dobrze,
może dobrze, może bardzo dobrze - i tego nie odróżnisz.
Dopiero na wykresach PIE/PIF widać coś wiecej. Ja specjalnie
po to dokupiłem Lite-On-a jako drugą nagrywarkę DVD i wreszcie
mi się oczy otworzyły na jakość nośników.

Pozdrawiam,

latet