Re: Zuzycie CRT

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 22:54:51 MET

Jacek Rogalewicz napisał(a):
> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości

> W praktyce jeszcze szybciej i czesciej pada przetwornica WN, niz komus zdazy
> sie luminofor wypalic, czy katody.

Diep! Ma czasmia akcje bo gdzięs jest zimny lut przy samej lampie wiec
czasmi mi sie robi zółto ale rozbrałem monitor i przypomoc gumki
recepturki ścisnałem to i owo bo nie miałem lutownicy o grocie grubości
szpilki. i już wtedy ważałem go za uwalony. No ja takei tekst miałem ze
tu nic nie widze już 4 lata temu kiedy przez dwa tufgodnie zaiwaniełm
monitor siostrze a potem wróciłem do swojego starego.