Re: Moje boje z Duronem

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 15:34:45 MET

> [...]
> ustawia się nie mostkami L3, tylko L6. Mostki te (prawdopodobnie - nie
> mam zdjęcia z zerwaną plombą...) mam wszystkie połączone, co daje mi w
> efekcie mnożnik x11. Mogę go obniżać z poziomu Windowsa, ale podwyższyć
> nie da rady. Dzisiaj albo przetnę dwa krańcowe mostki L6, co mi da
> mnożnik 12,5, albo wyczyszczę spirytusem moda na mobile, co zablokuje mi
> zmianę mnożnika w Win, ale za to odblokuje w BIOSie (teraz mogę
> zmieniać, ale nic to nie daje - ustawienie na x11 powoduje wykrywanie
> procka jako Semprona 2600+, ustawienie inne - wykrywa jako mobile Athlon

Nożykiem do tapet ale w sumie niepotrzebnie.Zrobiłem dziure w procku a i tak
to niedziała ;).
A jak wyglądają u ciebie mostki L1?Są wszystkie połączone?Bo jesli są
połączone a ty nie masz odblokowanego mnożnika to spróbuj z przecieciem
L3.Wersja na mobile jest moim zdaniem troszkę wkórzająca ;) całe te
zmienianie mnożnika z poziomu windy.

> Ustaw sobie kodowanie, bo masz niedobre. Patrz tu:
> http://www.it-faq.pl/DesktopDefault.aspx?tabid=335

Mam takie ustawienia jak w podanym przez ciebie linku.