Który laptop IBM z serii T2x i T3x ?

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 13:49:55 MET

No chyba jedna zrobie ten krok i wymienie pudlo na laptopa... Rydzyk
fizyk jak mawiali rzymianie...

Laptop będzie do programowania (choć nie koniecznie), na pewno do
czytania dokumentacji i nauki, oraz do filmow & muzyki. Zamierzam mieć
na nim także linuksa (Slacka).

Jaki z tych modeli polecilibyście? Jest jakaś felerna seria której
należy unikać? Głównie zależy mi na dobrej i czytelnej matrycy.

Z ofert które widziałem znośnie wygląda IBM T30 512MB 30GB CDRW za
2499 zł.

Dysk nie za duży ale wystarczy.

Jaki model najlepiej brać tak aby był odpowiednio mocny, ale także
rozsądny cenowo?

Pozdrawiam!

w.p.