Re: LCD 20" - NEC

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 11:56:13 MET

> witam, chciałbym ciebie poprocić o kilka słów nt. NECa 1970NX. Chcialbym go
> kupić do domu, zastosowania, typowo domowe, [ net , czasem film, pisanie
> teksów pod Wordem, ] od czasu do czasu zagrac w szachy lub warcaby ] za info,
> dzięki :)

Mialem kilka miesiecy w domu zanim nie zamienilem na 2070. Teraz takiego katuje
w biurze (1970NX).
Ogolnie za swoja cene nie ma nic lepszego :-) tj. w cenie ~ 1500-1600zl.
Bardzo male smuzenie (choc 2070 smuzy mniej) - i smuzenie to ma charakter
"SIPSowy" sam nie wiem jak to lepiej okreslic. Jak zobaczysz SIPSa i MVA o
podobnych czasach reakcji (tylko zwroc uwage zeby byly to czasy czarny - czarny
a nie szary - szary jakimi czesc producentow sciemnia) zrozumiesz czym sie rozni
charakter tego smuzenia.
Kolory dobrze oddane.
Mozna sie przyczepic odrobine do podswietlenia, ale zauwaza sie to jedynie
podczas wlaczania komputera (czarny ekran ladowania windows) przy bardzo duzych
kontrastach miedzy ekranem a otoczeniem (wylaczone swiatlo w nocy).

Generalnie - jak nie stac Ciebie na cos lepszego to bierz tego NXa. Z tego co
kojarze czytajac forum na www.mva.pl, teraz jest nowsza wersja tego monitora z
matryca o szybszej reakcji.

Pozdrawiam
PaPi