Re: reanimacjha baterii do laptopa

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 11:52:47 MET

Pete67 wrote:
> Witam
> jak naprawić aby baterie do laptopa ktora została do zera rozładowana tak że
> laptop widzi ją jako martwą i nie ładuje.
> Na allegro widziałem jakiś program
> ale twórca nie odpowiedział mi na pytania:(
>
> Kiedyś pytałem co to jest i jak się przeprowadza reset wlwktroniki w baterii
> ale nikt nie odpowiedział.
> Pozdrawioam

tu nie chodzi o elektronike baterii a o za duzy prad ladowania,
wyciagnij baterie i "strzel" ja :) wez jakis zasilacz 12V i na krotki
czas zacznij ladowac (20-30 minut) (oczywiscie poza laptopem, sama
baterie) potem jesli masz miernik to zmierz ile V ma, powinno cos sie
ruszyc, jak tak to szybko do laptopa i dalej ladowac normalnie najlepiej
na WYLACZONYM sprzecie az naladuje sie na maxa, potem uzywasz do
rozladowania (moze byc tylko pare minut) i znowu ladujesz na maxa na
wylaczonym i tak dobre kilka razy, za kazdym razem laptop powinien
wytrzymywac dluzej, moze sie zdazyc ze bedzie padal odrazu, wtedy po
naladowaniu trzeba "delikatniej" rozladowac baterie np. za pomoca malej
zarowki i potem znowu ladowac itd. ja w ten sposob zrobilem baterie
ktora padala po 5-10 sek, po paru dniach trzymala 2 godziny i tak juz
zostalo