Re: Moje boje z Duronem

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 23:07:05 MET

> W moim przypadku przecięcie moistków l3 nic nie dało i zrobiłem to dość
> dokładnie więc mam pewnosć że to niedziała.Nie próbowałem natomiast
> pin-moda nie bardzo wiem jak to zrobić :).Według AMD OverClockers
> powinienem połączyć dwa piny sa sockecie lub na cpu ale pewności nie mam
> co do tego czy te połączone piny dalej mają wchodzić w socket czy je
> wyrwać i dopiero potem połączyć ( w tym drugim wypadku troszkę za duże
> ryzyko :), spróbuję połączyć je na sockecie i dam znać jaki efekt ( jesli
> nie dam zanać w przeciągu 30 min tzn że nie działa i popsułem procka :).
> [...]
Hehe niestety mój procek jest wybitnie odporny na wszelkiego rodzaju mody,
choć w sumie aż tak bardzo mi to nie przeszkadza idzie bez problemu na FSB
200MHz tyle że przy mnożniku 13,5 daje to 2,7GHz i troszke chłodzenie
niewyrabia.Na moim poprzednim ( modowalnym duronku ), któremu do
odblokowaniu 256kb cache l2 wystarczył ołówek i do tego miał fabrycznie
odblokowany mnożnik system śmigał na FSB 238 ( więcej 2x256 Twinmos nie
pozwoliły ) i mnożniku 11,5 przy napięciu 2.125V( czyli prawie max jakie
może dać Epox 8rda+ ) dając ponad 2,7GHz bez zadnego problemu powalał w
testach każdego seryjnego procka :) hehe i te procek kosztował mnie 190zł ;)
aż łezka w oku się kręci.
PS.A tak apropo czym zmieniasz mnożnik w windzie?