Re: moze juz przynudzam ale to juz ostatni raz.......

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 11:55:00 MET

visor napisał(a):
> witam
> prosilbym o opinie co do przedstawionych monitorow crt 17, ktory jest
> najlepszy:

Nie ma najlepszego monitora. Co użytkownik, to inna opinia.

[...]
> 17" LG Flatron F720P silver-gray
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14393

Tego używam w domu, jestem zadowolony. Pominę fakt, że trochę ciężko
ustawić mu geometrię.
Moja koleżanka ma ten sam model i jest zadowolona.
W ostatnim czasie pracowałem też na LG Flatron 700B. Wszystko było ok.
Dobre są też Samsungi, ale nie wiem, który model najlepiej wybrać.

--
Proximus