Re: Asus K8N-E opinie...

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 08:15:59 MET

U¿ytkownik "arc" napisa³ w wiadomo¶ci...
> Witam
> Przeszukiwa³em archiwum, ale ciezko w tym ba³aganie odnalezc recenzje nt
w/w
> plyty.
>
> Prosze Was, posiadaczy tej plyty, o opiniê na jej temat, w miarê
> obiektywnie.
> Wiadomo, kazdy swoje chwali, jednak najbardziej mnie interesuja informacje
> negatywne.
> Co Was drazni w tej plycie, co irytuje, co byscie chcieli w niej zmienic,
> itd.
> Takze mile widziane wszelkie uwagi, ew. inne propozycje plyt innych firm,
> [...]

Ja ma K8N, a moj sasiad K8N-E, Jedyne czego mi zal ze nie ma w K8N
to firewire, zawsze moze sie przydac, aczkolwiek nie mialem dotad
takiej potrzeby. Sieciowka nvidi w K8N jest raczej marnej jakosci.
Transfer po LANie na poziomie 5-6MB/s, co daje jakies 50%, i windows
jej nie wykrywa. Poza tym plyta jest bardzo stabilna, powiedzialbym
ze skala. Do tego calkiem spore mozliwosci OC. Dzwiek nie wiem jak gra
bo mam SBLive'a. Ogolnie to K8N-E jest troche przebajerowana
do niczego niepotrzebnymi dodatkami,
takie jest moje zdanie.

--
Pozdrawiam