Re: plyta nie obsluguje mojego procesora

Autor: jaszczur <mija.szybko_at_czas.op.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 23:25:06 MET

Przeglądam pl.comp.pecet
a tam użytkownik *Przemek* pisze:

> Plyta jest ok .Ja spotkalem sie z takimi przypadkami przy plytach msi i
> asusa ze starymi wersjami bios.
> Jedyna mozliwosc (oprocz programatora) to wstawic procesor ktory bios
> odpowiednio rozpoznaje -
> athlona lub semprona nie 64bit.
Płyta nie odpala się wcale w ustawieniu zworki czyszczącej CMOS "normal"
ponadto świeci się dioda power, mimo, że płyta nie jest włączone
zasilanie. Jak przestawie zworkę na "clear CMOS" to płyta startuje,
ale podaje komunikaty błędu. IMHO płyta jest uszkodzona - być może
w/w świadczą o jakimś zwarciu, bądź uszkodzeniu biosu.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności,     (  . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało        ) L_