Problem z monitorem

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 19:04:53 MET

Mam w starym kompie stary monitor (1997r) LG Studioworks 55i, od pewnego
czasu zaczelo cos sie z nim dziac, a minowicie obraz zaczyna sie przebarwiac
na ulamek sekundy tak jakby nalozyl ktos filtr (czerony, zielony niebieski),
dzieje sie tak sporadycznie raz na jakis czas przez jakies 5 sek po czym
chodzi normalnie, ostatnio nawet tydzien bez zastrzezen chodzil, ale dzisiaj
bo juz bylo przegiecie zaczal migac kolorami przez 5 min ale chodzi juz
normalnie. ma ktos jakies rady? Wiem ze monitor nadaje sie juz do muzeum a
nie do serwisu, zreszta jego naprawa prawdopodobnie wyniosla by wiecej niz
jest wart, ale moze da sie jakos to naprawic domowymi sposobami?

Pzodro

--
--------
<<>> Gozdek <<>>