Re: AMD i temperatura

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 18:21:29 MET

Dnia Sat, 21 Jan 2006 12:39:38 +0100, maX napisał(a):

> W systemach K8 jest zabezpieczenie termiczne, więc nie ma możliwości
> spalenia proca nawet jak wentyl stanie.

Spalić K8 jak najbardziej można, przy czym raczej nie od temperatury (mój
skubany winchester, którego chciałem spalić wytrzymywał ponad 80 stopni)
ale od napięcia. Ewentualnie kombinacja wysokie napięcie rzędu 1.7V+wysoka
temperatura powyżej 60 stopni bardzo ładnie radzą sobie ze spaleniem
procesora (miesiąc powinien wystarczyć)

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam