Nagrywarka Nec ND-4551A - czy warto kupic ??

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 16:06:08 MET

Witam
mam w planach zakup nowej nagrywarki DVDRW i moj wybor padl na nec'a
nd-4551a ( obecnie mam nd-2500a i jestem bardzo zadowolony )
czy ten nowy model 4551a jest rownie niezawodny i dobry jak starsze
modele nagrywarek NEC'a ?? i na czym dokladnie polega funkcja
LabelFlash ?? czy potrzebna do tego jest specjalna edycja NERO ??

PS: a moze jestescie w stanie polecic jakas inna dobra nagrywarke,
co sadzicie o Pioneer'ach 110, i co najwazniejsze ta nagrywarka bedzie
pracowac w obudowie USB 2.0

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H. )