Re: Skaner A3

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 13:00:14 MET

PaPi napisał(a):

> Na rynku nie ma nic co zaslugiwaloby na tytul "porzadny" A3 do 1000zl.
> Jest jakis Mustek, ale widzac efekty skanow dalem sobie spokoj i ... kupilem
> na allegro lezakowa Agfe DualScan T2000XL za 1200zl.
> Goraco polecam. Naprawde swietny zakup.

Zdaje sobie sprawe z rozlamu cenowego skanerow (zwlaszcza A3). Wiem ze
na rynku sa zasadniczo tanie amatorksie skanery w granicach 1500zl oraz
full zawodowe pow. 8000zl. Niestety nic pomiedzy nie ma a mnie
przydaloby sie akurat cos sredniego (niecolepszy niz amatorski ale nie
prfesjonalny).
Kolega grafik zapodal mi link do Musteka wlasnie twierdzac ze i tak nie
ma w czym wybierac dla mnie: http://rpg.take.pl/327-vp20179.htm

Czyli co - do pracy biurowej sie nada to to pewnie?

Pzdr, OMSON